Akce se koná pod záštitou hejtmana Olomouckého kraje ing. Jiřího Rozbořila

Deprecated: mktime(): You should be using the time() function instead in /www/doc/www.regionhranicko.cz/www/venkov2013/config.php on line 268

PRAKTICKÉ INFO

Místo

Konference se koná ve městě Hranice v Olomouckém kraji, které nabízí krásné okolí, historické centrum a především ideální dopravní dostupnost (dálnice D1, železniční koridor Praha/Brno – Ostrava). Hlavní místa konání jsou Sokolovna Hranice, Divadlo Stará střelnice Hranice, lázeňské domy Janáček a MoravanLázních Teplice nad Bečvou.

Interaktivní mapa konference obsahuje místa jednacích sálů, ubytování, doprovodného programu, okolních turistických atraktivit, místa pro parkování, zastávky a trasu kyvadlového VENKOBUSu, doporučené příjezdové trasy ze směrů Praha/Olomouc, Ostrava a Valašské Meziříčí včetně slovního popisu. Před konferencí bude rozeslána taktéž statická schematická mapka vhodná pro vytištění.

Ubytování

Hlavním ubytovatelem jsou sousední Lázně Teplice nad Bečvou nabízející příjemné prostředí a služby na úrovni, účastníci konference si budou moci prodloužit pobyt s výraznou slevou, stačí při registraci zakliknout zájem o zaslání nabídky ze strany ubytovatele. Dalšími ubytovateli jsou soukromé penziony v Teplicích nad Bečvou. Vzdálenost mezi nejvzdálenějším ubytováním a jednacími sály je max. 2 km, bude zajištěna permanentní kyvadlová doprava.

Ubytování je poskytováno výhradně ve dvoulůžkových či jednolůžkových (za příplatek) pokojích. Úroveň komfortu Vašeho ubytování záleží na včasnosti Vaší registrace. Jednotlivé ubytovací kapacity jsou seřazeny podle kvality a přidělovány účastníkům automaticky dle data zaregistrování.

Doprava

Příjezd/odjezd vlakem/autobusem

Dojeďte do Hranic vlakem či autobusem, postaráme se kompletně o Vaši dopravu po celou dobu konání konference. V úterý od 08 do 13 hodin a ve čtvrtek od 11 do 15h bude zajištěna kyvadlová doprava na trase Hranice hlavní vlakové a autobusové nádraží – Sokolovna – Divadlo – Lázně Teplice n.B. v pravidelných intervalech, tak abyste mohli pohodlně přejet rovnou z nádraží až do místa ubytování či workshopu a stejně tak zpět. Pokud přijedete mimo výše uvedené časy, můžete využít pravidelné linky MHD (jízdní řády obdržíte emailem) či soukromé TAXI služby. Zadejte/aktualizujte nám v registračním formuláři čas příjezdu a dopravní prostředek, přizpůsobíme tomu intervaly kyvadlové dopravy.

Speciální vagóny ve vlaku REGIOJET

Jsme domluveni s dopravní společností STUDENT AGENCY na vyhrazení speciálních vagónů ve vlaku REGIOJET pro účastníky konference, a to dokonce se slevou na jízdném:

  • v úterý 1. 10. odjezd 07.12h z Prahy
  • ve čtvrtek. 3. 10., odjezd 14.32h z Hranic

Zadejte či aktualizujte v registračním formuláři příjezd vlakem a jako čas příjezdu napište 10.03h, budeme Vás emailem informovat o způsobu zakoupení jízdenky tak, abyste měli rezervováno sedadlo ve vyhrazeném vagónu a měli jste levnější jízdné než obvykle.

Příjezd/odjezd autem

Preferujeme příjezd účastníků vlakem či autobusem, ovšem i pro motoristy bude zajištěn maximální možný počet parkovacích míst v okolí ubytování či konferenčních sálů. Motoristé obdrží na email plánek příjezdů z různých směrů, od hlavních tahů bude instalován naváděcí systém formou směrových tabulek. Na parkovacích plochách respektujte prosím pokyny organizátorů, děkujeme! Počítáme s tím, že zaparkovaná auta na svých místech zůstanou až do Vašeho odjezdu, přesuny na jednotlivé programy konference jsou zajištěny naší kyvadlovou dopravou.

Místní kyvadlová doprava

Formou autobusů v hlavních přesunovacích časech a formou hasičských vícemístných vozů v ostatních časech bude každý den od 08h do 01h zajištěna na trase spojující místa konání konference a ubytování (tj. Sokolovna Hranice – Divadlo Stará Střelnice – LD Janáček – LD Moravan – Teplice n.B. točna) zajištěna obousměrná bezplatná kyvadlová doprava v minimálně půlhodinových taktech. Před začátkem a po skončení jednotlivých bloků i častěji. Jízdní řády a mapku se zastávkami obdržíte v předstihu na email.

Účastnické poplatky a fakturace

  • účast od začátku do konce vč. ubytování na 2 noci: 2000 Kč
  • účast od začátku do konce vč. ubytování na 3 noci (pro vzdálenější účastníky, navíc ubytování z 30.9. na 1.10.): 2500 Kč
  • zkrácená účast vč. ubytování na 1 noc: 1500 Kč
  • příplatek za aktivní volbu jednolůžkového pokoje: 300 Kč za každou noc
  • účast BEZ zajištění ubytování: 400 Kč za každý den
  • Konkrétní výši poplatku uvidí účastník po vyplnění registračního formuláře, odesláním registračního formuláře akceptuje stanovenou výši účastnického poplatku
  • Poplatek se hradí bezhotovostním převodem na základě emailu se zaslanou fakturou a výzvou k uhrazení, email je odeslán cca 10 dnů po registraci
  • Faktura je vystavena se splatností 7 dnů
  • Faktura je vygenerována automaticky naším systémem s názvem organizace/firmy, adresou a IČ dle registrace. Pokud nebylo IČ zadáno, je faktura vystavena na jméno fyzické osoby
  • V případě, že se zaregistruje více účastníků z jedné organizace/IČ, je vystavena jedna hromadná faktura se součtem účastnických poplatků. Jako přílohu faktury pro vyúčtování poplatků u svého zaměstnavatele či poskytovatele dotace lze použít potvrzovací emaily s přehledem zadaných údajů a výší účastnického poplatku za jednotlivé osoby. Registrace dalších osob z jedné organizace ale musí proběhnout ve lhůtě 10 dnů od registrace první osoby, tj. do doby automatického vystavení faktury. Pozdější registrace, byť za stejné IČ, už bude brána jako samostatná a bude na ni vystavena nová faktura
  • V případě požadavku na jiné rozpočítání či formát faktury, řešte své požadavky výhradně přes email registrace@venkov2013.cz

Doprovodný program

Úterý 1.10. Společenský večer v Sokolovně Hranice (20-24h)

Středa 2.10. Společenský večer v Divadle Stará střelnice (20-24h)

  • 19:30 - 23:00 raut
  • 19:30 - 21:00 malý sál – swingové duo Swingtet
  • 20:00 - 24:00 venkovní vyhřívaný stan - filmové projekce, posezení
  • 21:00 - 24:00 malý sál - retrodiskotéka
  • 21:00 - 22:30 velký sál - koncert kapely Fleret
  • 22:30 - 24:00 velký sál - swingové duo Swingtet

Středa 2.10. a čtvrtek 3.10.

  • venkovní stan u Sokolovny s posezením, výstavou a prezentacemi partnerů a zajímavých projektů
  • meeting point pro navazování spolupráce mezi MAS z celé Evropy
  • ochutnávky místních produktů

Čtvrtek 3.10. Sady Čs. Legií (100m od Sokolovny)

  • jarmark místních výrobků přístupný též veřejnosti

Po celou dobu konání

  • Vstup na kryté bazény v LD Moravan a LD Janáček zdarma
  • Možnost využití léčebných procedur z nabídky lázní (zaškrtněte si zájem v registračním formuláři, budete kontaktováni s konkrétní nabídkou)
  • Zajímavosti v okolí: Zbrašovské aragonitové jeskyně, Hranická propast, tři volně přístupné prameny teplické kyselky, lázeňská kolonáda, historické centrum Hranic se zámkem, synagogou či radniční věží s vyhlídkou.

Další informace zde budou zveřejňovány postupně.

EAFRD Ministerstvo zemědělství Spolek pro obnovu venkova Olomoucký kraj
NS MAS ČR ELARD SZIF HOLBA

konference@venkov2013.cz

webdesign LENOIR      ©2013